Takahuhdin koulun oma kalenteri vuodelle 2022 ja Tummapaahtoinen joulukahvi

Vanhempainyhdistys on painattanut jo usean vuoden ajan omaa kalenteria, jota myymällä luokilla on ollut mahdollisuus kerätä rahaa vaikkapa luokkaretkeen. Kalenterin koko on taitettu A3 tai perhekalenteri. Kalenterin upea kuvitus koostuu koulun oppilaiden runoista ja kuvaamataidon töistä. Yhden kalenterin myyntihinta on 10 euroa, josta luokalle ohjautuu voittoa peräti 5 euroa/kalenteri.

Tänäkin vuonna myymme Pirkanmaan Paahtimon Tummapaahtoista joulukahvia, 8.5€ 200g paketti, mistä luokille ohjautuu myyntivoitosta n. 50% eli 1.5€/pkt.

Tilaathan kalenterisi ja kahvisi luokkasi yhteyshenkilön kautta häneltä saamasi ohjeistuksen mukaan.

Yhteyshenkilö, tilaa luokkasi kalenterit ja kahvit 2.12. mennessä tilaukset lomakkeella, joka löytyy myös tilaukset -sivulta.

Mikäli luokallanne ei ole yhteyshenkilöä/tilaajalla ei ole lasta Takahuhdin koulussa, voit tilata kalenterit ja kahvit nettilomakkeella 2.12. mennessä (lomake myös tilaukset -sivulla).

Taitetun A3 kalenterin vedos

Perhekalenterin vedos

Taitetun A3 kalenterin kuvien tekijöinä ovat seuraavat 1-6 luokkalaiset: Eetu Ahlgren, Emad Azizi, Julia Bobyreva, Sulo Eronen, Amanda Eskelinen, Oona Haikonen, Tero Henttonen, Liia Hirvonen, Roope Hohenthal, Rauha Honkanen, Dominic Hyödynmaa, Linda Härkönen, Emma Jokisalo, Eemeli, Jylhänkangas, Christine Järnefelt, Samu Kauppinen, Essi Kaura, Justus Kesä, Eevi Kivipelto, Julius Koskinen, Robin Kunnas, Rosa Kytöhonka, Maisa Lammintausta, Aava Lamu, Sohvi Manninen, Aleksi Mäenpää, Inka Mäkitalo, Noora Niemi, Emil Niittynen, Iida Oja, Onni Otajärvi, Miiko Puhakka, Milka Puuska, Anni Pynnönen, Siiri Rasi, Milan Rask, Jasmin Riski, Reeta Rissanen, Jenni Ristimäki, Maisa Rosendahl, Alisa Saanilahti, Alicia Sabat, Melina Salihovic, Emilia Sarin, Pihla Seurujärvi, Sonia Sharma, Riku Taiminen, Ronja Taiminen, Anniina Tietäväinen, Niko Tiikkaja, Minea Tuohi, Isabella Tuomi, Ada Tärnvik, Morris Vallenius, Kolja Vaskonen, Iiris Wehmas, Vilma Viitanen, Olivia Ylinentalo

Perhekalenterin kuvien tekijöinä ovat seuraavat 1-6 luokkalaiset: Sara Baylis, Mikael Blomqvist, Valtteri Blomqvist, Venla Eskelinen, Matias Haapala, Peetu Hakonen, Elle Henriksson, Amanda Kaartinen, Eero Kallioniemi, Sofia Kemppinen, Emilia Kerbangali, Vieno Kiljunen, Anni Lauronen, Roni Lavonius, Miro Lehtonen, Kerttu Maula, Gladness Mgine, Timi Murtojärvi, Susanna Mönkkönen, Samir Palenius, Voitto Pasanen, Daniel Ranta-Penttilä, Anna Saari, Sara Saarinen, Pihla Saltiola, Rasmus Sjöstedt, Mila Tuohi, Nelli Turtonen, Alina Turunen, Niklas Vanhanen, Martti Viinamäki, Isla Vuorenpää, Tuomas Vuorinen

Lisäksi kalentereissa on seuraavien yläkoululaisten runoja ja aforismeja:

Ella Gylden, Petra Havakka, Joel Heinonen, Hertta Helminen, Veeti Holm, Erin Hult, Ella Hyytinen, Onni Keltinkangas, Eliel Kemppinen, Jaakko Korhonen, Aina Koskinen, Toni Kuosa, Seela Kuula, Viivi Käpylä, Otso Lehtinen, Minttu Mattila, Noel Murtojärvi, Auri Norja, Irja Riihimäki, Siku Sistonen, Salla Sukanen, Vera Sulin, Niclas Tuomi, Inka Tuominen, Matilda Westerlund, Aaro Yli-Hannuksela sekä Laura ja Sohvi, A&P, Juuli ja Ronja, S.S., V.H., E.U., Heidi, VK&JT, Tilda, J.H.&E.H., LH&LL&DM ja Lotta, Salla, Lotta.

Tue Tiimiä -varainhankintakampanja

Vanhempainyhdistyksessä lanseerasimme varainkeruukampanjamme Tue Tiimiä -sivustolla. Täältä voit hankkia jo viime vuonna suurta suosiota saaneet heijastinpipot, hanskat ja muut heijastintuotteet koko perheelle – mutta ei tässä vielä kaikki, täältä saa muutakin, esim. vaatelaastareita, kodintekstiilejä, herkkuja, terveys- ja lemmikkituotteita jne. Kaikki meidän koodillamme VYTAKAHUH tilatut tuotteet tukevat toimintaamme Takahuhdin koululaisten hyväksi kaikissa koulutaloissa.

1. Tutustu valikoimaan ja tilaa haluamasi tuotteet:
  2. Maksa tuotteet tilauksen yhteydessä, muista koodi VYTAKAHUH
  3. Tuotteet postitetaan sinulle suoraan kotiin – nopeaa ja vaivatonta!

Liity kannatusjäseneksi, lue lisää