Varainhankinta

Takahuhdin koulun oma kalenteri vuodelle 2023

Vanhempainyhdistys on painattanut jo usean vuoden ajan omaa kalenteria, jota myymällä luokilla on ollut mahdollisuus kerätä rahaa vaikkapa luokkaretkeen. Kalenterin koko on taitettu A3 tai perhekalenteri. Kalenterin upea kuvitus koostuu koulun oppilaiden runoista ja kuvaamataidon töistä. Yhden kalenterin myyntihinta on 10 euroa, josta luokalle ohjautuu voittoa peräti 5 euroa/kalenteri. Kalenterin vedoksen sekä kalenterin kuvien ja runojen tekijöiden nimet ovat nähtävillä ajankohtaista -sivulla.

Tumma joulupaahto -kahvi

Tänäkin vuonna myymme Pirkanmaan Paahtimon Tummapaahtoista joulukahvia, 9.5€ 200g paketti, mistä luokille ohjautuu myyntivoitosta n. 50% eli 1.5€/pkt.

Sekä kalenterit että kahvit tilataan samalla lomakkeella. LUOKAN YHTEYSHENKILÖ – tilaa luokkasi kalenterit ja kahvit tämän lomakkeen kautta 18.11. mennessä.

Mikäli luokalla ei ole yhteyshenkilöä/tilaajalla ei ole lasta Takahuhdin koulussa, voit tilata kalenterisi ja kahvisi tällä lomakkeella 18.11. mennessä.

Kalenterit ja kahvit toimitetaan luokkien kautta kotiin jaettaviksi hyvissä ajoin ennen joulua.

Kiitos tuestanne ja hyvää alkavaa talvea!

****************************************

TueTiimiä -kampanjamme on täällä taas!

Pimeät ja vielä pimenevät aamut ja illat tarvitsevat valoa!

Täältä saat suositut heijastavien tuotteiden lisäksi vaikka joulukortteja. Tue vanhempainyhdistystämme ja sitä kautta oppilaiden toimintaa ja tilaa vaikka joulukortit! Heijastavien tuotteiden lisäksi TueTiimiä-kampanjassa mukana mm. joulukortteja, herkkuja, käyttötavaroita, sisustustuotteita ja vaatteita.

Toimi näin:
1) kurkkaa valikoima ja tee ostoksesi. Muista tukikoodimme VYTAKAHUH